Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Кіші мектеп оқушыларын оқытудың оқу материалының танымдық қиындықтарын түзетуге нейропсихологиялық тәсілдер

Жарияланған August 2023
Аңдатпа

Мақалада жалпы білім беру бағдарламасын меңгеру процесінде кіші жастағы оқушыларда туындайтын қиындықтарды түзету аясында нейропсихологиялық тәсілді қолданудың өзектілігі негізделеді. Сондай-ақ оқушылардың мектептегі оқу барысында кездесетін түрлі қиындықтары талқыланады. Кіші жастағы оқушылармен психодиагностикалық жұмысты кеңінен жүргізу үшін ерекшеліктерге ерекше назар аударылады. Графикалық тест көмегімен ұйымдастырылған нейропсихологиялық зерттеу сипатталған, оның мақсаты үлгінің графикалық көрсетілімімен моторлық бағдарламаны меңгеру, бір бағдарлама элементінен екіншісіне ауысу және мотор сериясын автоматтандыру мүмкіндігін анықтау болды. Зерттеуге әртүрлідайындық деңгейімен 80 адам қатысты: үлгерімі жақсы, үлгерімі орташа мектеп оқушылары және үлгерімі нашар оқушылар. Мақалада зерттеу барысында алынған нәтижелерге негізделген, сандық және сапалық талдау да берілген.Сондай-ақ, бір жағынан графикалық үлгілерін орындау барысында эксперименттік деректерқолда бар, бұзушылықтарды немесе қалыптаспаған функционалдық жүйелерді анықтауға және сол арқылы баланың басынан өткен қиындықтардың себебін анықтауға мүмкіндік берді, ал екінші жағынан, анықталған қиындықтарды түзету үшін арнайы психологиялық бағдарлама құрудың маңыздылығы мен өзектілігі, өйткені олар баладағы оқу қиындықтарын диагностикалаудың сараланған және жеке көзқарасына негізделген.

pdf (English)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жуманбаева З., Шкутина Л., Касымбабина Д., Рысбекова Б., Абдикаримова Г. Кіші мектеп оқушыларын оқытудың оқу материалының танымдық қиындықтарын түзетуге нейропсихологиялық тәсілдер // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.25–31: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1230 (дата обращения: 3.07.2024)