Мақалада нашар еститін және қалыпты еститін мектеп оқушыларының киіз басу сабағы барысындағы бірлескен іс-әрекеттерінің нашар еститін оқушының жеке тұлғасының диалогтық және әлеуметтік белсенділігін дамытуға жағдай жасайтын ерекшеліктері қарастырылады. Авторлар мұндай сабақты ұйымдастыру қиындық тудыратын жағдайларды қажет етпейтініне, яғни бұл әдіс көптеген мектептер мен түзету орталықтарына экономикалық тұрғыда қолжетімді екеніне назар аударады. Шығармашылық іс-әрекет үрдісіндегі әлеуметтік белсенділіктің мазмұндық компоненттері эксперименттік түрде негізделеді, нақты айтқанда, киіз басу сабақтары балалардың диалогтық сөйлеуін дамытуға және жалпы есту қабілеті нашар балалардың әлеуметтік бейімделуін дамытуға ықпал етеді.
ҚАЗАҚ СӘНДІК ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР ҚҰРАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған December 2022
87
92
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Абдуллина К., Крупельницкая Л. ҚАЗАҚ СӘНДІК ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР ҚҰРАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.286–295: DOI: 10.51889/7966.2022.96.77.027 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1203 (дата обращения: 4.12.2024)