Бұл мақалада онлайн оқытудағы оқушы мен мұғалімнің мақсатты өзара әрекеттесуін зерттеу нәтижелері берілген. Зерттеудің мақсаты қашықтан оқытудың психологиялық мотивациялық аспектілерін зерттеу болды. Сауалнама және сауалнама барысында қашықтан оқытудың оқу үлгерімі мен эмоционалдық интеллект деңгейіне әсерін зерттеуге, сондай-ақ келесі әдістерді қамтитын тесттер банкін пайдалана отырып, мотивациялық-құндылық саланы психодиагностикалық зерттеуге бағытталған: А.Реннің модификациялары; Казанцеваның университет студенттеріне бейімделген оқу пәндеріне қатынасты зерттеу әдістемесі; Бағдар сауалнамасы B. Тұлға бағдарын анықтау үшін Басс; В.Ф.Сопова, Л.В.Карпушинаның өмірлік құндылықтардың морфологиялық сынағы; Ерік сынағы; Жетістік мотивациясын бағалау шкаласы; Табысқа жету қажеттілігін бағалауға арналған сауалнама; Бекіту мотивациясының шкаласы. Зерттеу нәтижесінде қашықтықтан оқыту процесінде тікелей байланыссыз және нақты практикалық тапсырмаларды орындамайынша, кіші сынып оқушыларының оқытылатын пәнге деген қызығушылықтары төмендейтіні, алған білімдерін практикада қолдану мүмкіндігін көрмейтіні анықталды. олардың кейінгі кәсіби қызметі. Бакалавриат студенттері арасындағы өмірлік құндылықтардың белгісіздігі туралы қорытынды жасалды, бұл олардың психологиялық жеке жетілмегендігін көрсетеді және тұлғаішілік қарама-қайшылықтардың болуы тәуелді позициямен және мотивтердің күресімен байланысты болуы мүмкін. Сондықтан білім беру үдерісі тек білімді меңгеруге бағытталып қана қоймай, сонымен қатар білім беру компонентін, болашақ маманның тұлғасын қалыптастыруды қамтуы керек, онсыз сыни ойлау, шығармашылық сияқты негізгі құзыреттерді дамыту мүмкін емес.
Қашықтан оқытудың психологиялық мотивациялық аспектілері
Жарияланған December 2022
98
95
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
қашықтықтан оқыту, психодиагностика, мотивация, құндылық бағдарлары, эмоци- оналды күй
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Бурлачук Л.., Абдимуса Ж. Қашықтан оқытудың психологиялық мотивациялық аспектілері // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.32–44: DOI: 10.51889/1553.2022.75.79.018 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1119 (дата обращения: 21.11.2024)