Бүгінгі таңда білім беру жүйесін өзгерту жағдайында болашақ мамандардың әмбебап дағдыларын қалыптастыру үлкен маңызға ие. Мақаланың өзектілігі кәсіби білім беру бағдарламасын меңгеру процесінде жоғары оқу орындары оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытуға кешенді психологиялық-педагогикалық негіздерді енгізу қажет екендігінде жатыр.
Мақаланың мақсаты: педагогика және психология Жоғары мектебінің бакалавриат және магистратура оқушыларының икемді дағдыларын дамыту деңгейін бағалау (soft skills).
Біздің зерттеуіміздің әдіснамалық негізі-бұл әр пәннің жеке ерекшеліктерін ескеруді көздейтін жеке көзқарас, сонымен қатар педагогикалық процесті ұйымдастыру адамның прогресі әр Отанның даму деңгейіне байланысты екенін түсіну арқылы жүреді деп болжайтын құзыреттілік тәсіл.
Икемді дағдылар туралы ғылыми еңбектерге теориялық талдау және эксперименттік зерттеу нәтижелері бізге икемді дағдыларды зерттеудің маңыздылығын және оларды болашақ мамандарда дамыту қажеттілігін негіздеуге мүмкіндік берді. Айта кету керек, икемді дағдылар тұрақты және кәсіби құзыреттіліктерді игерудің табыстылығын анықтайды.
Осы зерттеудің нәтижесі университетте білім алушылардың икемді дағдыларының маңыздылығын теориялық және практикалық негіздеу болып табылады.
Ғылыми жаңалық, алынған нәтижелер статистикалық мәліметтердің негізгі компоненттері болып табылады, сонымен қатар жоғары мектепте икемді дағдыларды дамытуға арналған мамандандырылған модельдер мен бағдарламаларды құруда басым бағытты анықтайды.
Бұл мақаланың практикалық маңыздылығы болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлау бағдарламаларын жетілдіруде теориялық талдау нәтижелерін қолдануға бағытталған.