Мақалада STEAM білім беру әдістемесі арқылы оқыту бағдарламалары мен оқу нәтижелерін бағалау мәселесі қарастырылған. STEM-де Art компоненті арқылы техникалық мамандарды инновациялық даярлаудың әлеуетін дамыту шараларын, өнер теориясы мен тәжірибесін басқа ғылымдармен интеграциялау жолдарын анықтау мақсатында жіктеу мен салыстырмалы талдау әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады. Зерттеуде жоғары білім берудегі STEAM тәсілінің дидактикалық ережелері техникалық университеттің оқу үрдісіндегі STEAM оқыту үлгілерінің көп нұсқалы SWOT талдауы негізінде алынған, талдаудың негізі ретінде техникалық мамандарды дайындау оқу бағдарламаларын бағалаудың STEAM білім беру әдістемесі болып табылады.
Бұл зерттеу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитетінің қаржылық қолдауымен 2021-2023 жылдарға арналған «Білім және ғылым саласындағы зерттеулер» басымдығымен бекітілген «STEAM білімі арқылы инженерлерді инновациялық даярлау әлеуетін дамыту» (Грант №АР09260338) жобасын жүзеге асыру барысында жүзеге асырылды. Авторлар техникалық персоналды дайындау тұрғысынан «STEAM білім беру» ұғымының анықтамасын, жобаның мақсатын, ғылыми әдістерін және әлеуетін ұсынады, жеке және шетелдік зерттеулер аясында осы процесті дамытудың негізгі бағыттары мен STEAM тәсілін қолдана отырып оқу бағдарламаларын құру тәжірибесін қарастырады.