Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Көшпелі өркениеттегі желілік қоғамдастықтың қызмет етуінің тарихи-педагогикалық кезеңдері: деректі дереккөздер және "жеті ата" геронтократия институты тұлғаны әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің бірегей басқару жүйесі ретінде

Жарияланған March 2022

164

120

Аңдатпа

Мақалада Қазақ хандығы кезеңіндегі тұлғаны әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің
тарихи-педагогикалық аспектілері қарастырылады. Автор тарихи деректерге назар
аударып, оларды ұлы даланың адамды әлеуметтендіру және тәрбиелеудің желілік
биокомпьютерлер ретінде қарастырады. Сонымен қатар, басқару мәселелері талқыланады.
Ұлы Дала мыңдаған жылдар бойы халықты, жерді сақтау, күшті ұрпақ өсіру мақсатында
өзіндік басқару құрылымын құрды деген ой маңызды болып табылады. Басқарудың
барлық ережелері белгілі заңдарға және құқықтық нормаларға бағынатыны дәлелденген.
Бұған Шыңғыс хан мен Қазақ хандығын басқару кезінде сақталған ддеректер
қарастырылған. Солардың негізінде жас ұрпақ дамып, әлеуметтенен. Ретроспективті
талдаудың негізін "Қасымханның Қасқа жолы", "Есімханның Ескі жолы", Жеті Жарғы
Тәуке ханның заңдар жинағы қалады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Кошербаева А. Көшпелі өркениеттегі желілік қоғамдастықтың қызмет етуінің тарихи-педагогикалық кезеңдері: деректі дереккөздер және "жеті ата" геронтократия институты тұлғаны әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің бірегей басқару жүйесі ретінде // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.274–282: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.29 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/727 (дата обращения: 24.11.2024)