Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Оқу іс-әрекетінде білім беру процесінің субъектілері ретінде студенттердің ерік сапаларының динамикасын эмпирикалық зерттеу

Жарияланған 12-2021
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразиялық ұлттық университеті
Аңдатпа

Мақалада білім беру процесінің субъектілері ретінде студенттердің ерік сапаларының динамикасының көрінуін эмпирикалық зерттеу нәтижелері көрсетілген. Алынған зерттеу нәтижелері жалпы психология - «ерік және ерік сапалары»; эмоциялар мен ерік психологиясы; жас ерекшелік психологиясы бөлімдері бойынша оқу курстарының мазмұнын толықтыра алады. Авторлар берілген зерттеуде Е.П. Ильин ұсынған ерік сапаларының жіктемесін негізге алады. Жоғары оқу орнының білім беру процесінің субъектілері ретінде студенттердің ерік сапаларының динамикасы анықталды және сипатталды. Авторлар өзіндік ерік сапалары және моральдық ерік сапаларының даму деңгейлерін анықтады. Жоғары – білім алудың соңғы курсындағы студенттерінің оқу іс- әрекетінде өзіндік ерік сапаларының жоғары деңгейінің және  моральдық ерік сапаларының орта деңгейінің көрінісімен сипатталатындығы анықталды және статистикалық расталды. Студенттердің оқу іс-әрекетінде білім беру процесінің субъектілері ретінде өзіндік ерік сапаларының мен моральдық ерік сапаларының мазмұны ашылады және оң динамикасы анықталады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Mambetalina А., Turarova G. Оқу іс-әрекетінде білім беру процесінің субъектілері ретінде студенттердің ерік сапаларының динамикасын эмпирикалық зерттеу // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.44–53: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.06 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/691 (дата обращения: 17.05.2024)