Коммуникативті құзіреттілік – бұл мәдени және тарихи жағдайлар, әлеуметтік-мәдени орта, сондай-ақ жеке тұлғаның тәжірибесі сияқты факторлардың әсерінен қалыптасатын күрделі және көп қырлы құбылыс. Құзіреттілік адамның белгілі бір іс-әрекеттерді орындауға дайындығын көрсетеді және тек қана танымдық (дағдылар, білім) емес, сонымен қатар танымдық емес (мотивация, құндылық бағдарлары, этикалық көзқарастар және т.б.) компоненттерді де қамтиды. Құзіреттілік сонымен қатар қазіргі тез өзгеретін ортада сәттілікке кепілдік береді.
Мақалада коммуникативтік құзіреттілік тұжырымдамасы әр түрлі көзқарастар тұрғысынан қарастырылады, сонымен қатар коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби білім, дағдылар мен қабілеттерді дамыту үшін қолданылатын коммуникацияның әртүрлі психотехнологиялары қарастырылады. Ірі компаниялардың қызметкерлері арасында коммуникативтік құзіреттілікті дамытудың маңыздылығы көрсетілген.