Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ 1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІН ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ

Жарияланған March 2022

128

80

Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті
Аңдатпа

Түйіндеме

 Есту қабілеті зақымдалған 1-4 сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін дамыту кезеңдерін зерттеу әдіс тәсілдері жайында ақпарат көрсетілген. Сондай – ақ бастауыш сынып есту қабілеті зақымдалған оқушылардың педагог мамандарымен қарым – қатнасының балалар өміріндегі рөлі. Сонымен қатар есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін зерттеу барысында қолданылған әдіс тәсілдер бойынша сипаттама жасалынған. Автор бастауыш сынып есту қабілеті зақымдалған балалардың әлеуметтік белсенділігінің дамуы үшін ересектер мен құрдастарының алатын орны ерекше екендігін көрсетеді. Мүмкүндігі шектеулі балаларды жан жақты дамыту өте өзекті мәселе болып табылатындығы жайында баяндалады.

pdf (English)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Ussenova M., Набидоллина Ш. ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ 1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІН ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.208–215: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.22 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/609 (дата обращения: 22.11.2024)