Түйіндеме
Есту қабілеті зақымдалған 1-4 сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін дамыту кезеңдерін зерттеу әдіс тәсілдері жайында ақпарат көрсетілген. Сондай – ақ бастауыш сынып есту қабілеті зақымдалған оқушылардың педагог мамандарымен қарым – қатнасының балалар өміріндегі рөлі. Сонымен қатар есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін зерттеу барысында қолданылған әдіс тәсілдер бойынша сипаттама жасалынған. Автор бастауыш сынып есту қабілеті зақымдалған балалардың әлеуметтік белсенділігінің дамуы үшін ересектер мен құрдастарының алатын орны ерекше екендігін көрсетеді. Мүмкүндігі шектеулі балаларды жан жақты дамыту өте өзекті мәселе болып табылатындығы жайында баяндалады.