Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті)

Жарияланған June 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада авторлар вокалдық оқыту үдерісінде бакалаврлардың креативтілігін дамыту мәселесі бой- ынша психологиялық-педагогикалық зерттеулерге талдау жасалынған. Өткізілген жұмыс «креативтілік» және

«әншілік креативтілік» феноменінің психологиялық білімдегі дамуы мен қызмет етуінің жалпы үрдістерін анықтауға мүмкіндік берді. Музыкалық-педагогикалық білім берудегі вокалдық оқытудағы қазіргі қоғам жағдайында креативтілікті дамыту проблемасының маңыздылығы және практикалық өзектілігі ғылыми тұрғыдан әзірлеу қажеттілігін талап етеді. Вокалдық оқытуд тәжірибесіндегі бакалаврлардың креативтілігін дамыту процесі шығармашылық өзгерістерді жүзеге асыру үшін қажетті механизмдерді, ұйымдастыру әдістері мен формаларын қолдана отырып, педагог пен білім алушының шығармашылық әрекеттестігіне, музыкалық өнердегі шығармашылығына негізделген.

Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврының жеке тұлға ретіндегі креативтілігі еркіндікпен, үйлесімділікпен, мәнерлілікпен және вокалдық-орындаушылық шеберлікті меңгерудің жаңа тәсілдерін іздеуге ұмтылуымен сипатталады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Кулданов Н., Балагазова С. Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті) // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.97–104: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.13 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/60 (дата обращения: 3.07.2024)