Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Білім беру ортасын және виртуалды қауымдастықтарды ақпараттандыру қазіргі оқушыға психологиялық-педагогикалық әсер етудің факторлары

Жарияланған 12-2021
Аңдатпа

Мақалада қазіргі оқушының зияткерлік және эмоционалды дамуы аясында түбегейлі өзгерістер тудыратын акпараттандыру процестеріне назар аударылады. Сонымен қатар, мақалада қазіргі оқушының зияткерлік және эмоционалды дамуы саласындағы түбегейлі өзгерістер мен ісіктерді тудыратын ақпараттандыру процестеріне назар аударылады. Авторлар ақпараттандыру қазіргі заманның өзекті мәселесі ретінде, мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне қарамастан, олардың жеке қасиеттерін қалыптастыруға әсер ететінін дұрыс айтады. Осыған байланысты тұлға ойы айқын көрінеді: ересектер мен біздің балаларымыздың өмір салты, мотивациясы мен дүниетанымы өзгертетін ақпараттық қолдау мен техникалық прогреске байланысты. Мақалада қарастырылған мәселе бойынша зерттеулерге шолу жасалынып, ғалымдардың әртүрлі көзқарастары келтірілген. Ақпараттық әсер мидың психикалық механизмдері арқылы адамның мінез-құлқын жанама түрде анықтаған кезде адамның психологиялық қауіпсіздігі ең маңызды болып табылаты айтылады. Ақпараттық әсерлер психологиялық қасиеттерді, күйлерді және жеке мінез-құлық үлгілерін өзгертеді, қайта құрылымдаған кезде нәтижеге жетеді. Қорытындылай келе, авторлар ақпараттық ортаға ақпараттық ағындар мен адам бастан кешіретін әр түрлі ақпараттық әсерлер кіреді, адамға тікелей немесе жанама, дереу немесе алыс әсер ете алатын динамикалық факторлардың жиынтығымен сипатталады деген қорытындыға келеді. Бұл қоғам адамға мінез-құлық нормаларын, құндылықтарын, көзқарастары мен стереотиптерін жеткізетін құрал ретінде әрекет етеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Орынбаева Л., Таутаева Г., Кошербаева А., Алипбек A. Білім беру ортасын және виртуалды қауымдастықтарды ақпараттандыру қазіргі оқушыға психологиялық-педагогикалық әсер етудің факторлары // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.105–112: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.12. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/552 (дата обращения: 17.05.2024)