Мақалада «өміршеңдік» және «эмоционалды интеллект» сияқты психологиялық құбылыстарға көзқарастардың теориялық талдауы жүйелі түрде беріліп, олардың
құрылымдық құрамдас бөліктері көрсетілді. Теориялық тәсілдерді ескере отырып, эмоционалды интеллект пен өміршеңдіктің өзара байланысты көрсету әрекеттері жасалды. Осы жас кезеңінде ықтимал ауытқулардың қалыптасуын ескере отырып, жаңа түрдің пайда болуы, жетекші қызмет түрі, тұлғааралық өзара әрекеттесу ерекшеліктері, эмоционалды
интеллекттің қалыптасуы және оның стресстік жағдайлар шеңберіндегі көріністері жас кезеңінің, яғни жасөспірімдік шақтың нақтыланған сипаттамасы берілді. Девиантты
жасөспірімдерде өміршеңдік компоненттерін қалыптастыру контекстіндегі эмоционалды
интеллекттің ерекшеліктерін көрсететін эмпирикалық зерттеу ұсынылды. Өміршеңдік
аттитюдтерін қалыптастырудың негізі болып табылатын девиантты жасөспірімдердің өздерінің эмоцияларын түсінуі және оларды басқаруы өзін-өзі бақылау қабілетінде көрінетін эмоционалды интеллект пен өміршеңдіктің ерекшеліктері сипатталды. Өміршеңдіктің және тұлға ішілік эмоционалды интеллекттің төмен деңгейі девиантты мінез-құлықтың пайда болуына әсер ететін факторлар ретінде әрекет етуі мүмкін. Жасөспірімдердің өміршең дігінің дамуын зерттеудің қорытындылары берілді.
Девиантты мінез-құлқы бар жасөспірімдердің өміршеңдігін зерттеу
Жарияланған December 2021
203
100
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Шамардина М. Девиантты мінез-құлқы бар жасөспірімдердің өміршеңдігін зерттеу // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.35–43: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.05 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/551 (дата обращения: 21.11.2024)