Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

«ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған December 2021
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
КазНПУ им.Абая
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Владимир Косов

физика кафедрасының меңгерушісі, физика-математика ғылымдарының докторы, профессор

Аңдатпа

Педагогикалық білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде цифрлық білім беру ортасында, тұрақсыздық және көптеген стандартты емес жағдайларда жаңа шынайылық шарттарымен жұмыс істеуге дайын физика мұғалімін даярлау мәселесі ерекше өзекті болып отыр. Мұндай мұғалімді даярлауды қамтамасыз ететін білім беру бағдарламалары жаңғыртылуда. Бұл процесс барынша көп мүдделі тараптардың - стейкхолдерлердің тікелей қатысуын талап етеді. «Физика» білім беру бағдарламасының стейкхолдерлерімен жұмыс  тұтас процесс болу керек, және де кешенді сипаттағы қағидатты өзге әдіснамалық негізде құрылуға тиіс. Жүйелік және кластерлік тәсілдер жаңа жағдайларда стейкхолдерлермен жұмысты ұйымдастыру проблемасын шешудің негізгі әдіснамалық тәсілдері ретінде қолданылады. Мақалада қазіргі уақытта Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде жүзеге асырылатын «Физика» білім беру бағдарламасын дамытуға сыртқы стейкхолдерлердің түзету іс-әрекеттеріне талдау жасалды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Пономаренко Е..., Битибаева Ж., Косов В. «ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.5–1ә: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/463 (дата обращения: 3.07.2024)