Педагогикалық білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде цифрлық білім беру ортасында, тұрақсыздық және көптеген стандартты емес жағдайларда жаңа шынайылық шарттарымен жұмыс істеуге дайын физика мұғалімін даярлау мәселесі ерекше өзекті болып отыр. Мұндай мұғалімді даярлауды қамтамасыз ететін білім беру бағдарламалары жаңғыртылуда. Бұл процесс барынша көп мүдделі тараптардың - стейкхолдерлердің тікелей қатысуын талап етеді. «Физика» білім беру бағдарламасының стейкхолдерлерімен жұмыс тұтас процесс болу керек, және де кешенді сипаттағы қағидатты өзге әдіснамалық негізде құрылуға тиіс. Жүйелік және кластерлік тәсілдер жаңа жағдайларда стейкхолдерлермен жұмысты ұйымдастыру проблемасын шешудің негізгі әдіснамалық тәсілдері ретінде қолданылады. Мақалада қазіргі уақытта Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде жүзеге асырылатын «Физика» білім беру бағдарламасын дамытуға сыртқы стейкхолдерлердің түзету іс-әрекеттеріне талдау жасалды.
«ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Жарияланған December 2021
198
87
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
білім беру бағдарламасы
стейкхолдер
педагогикалық білім беру
мұғалімді даярлау
физиканы оқыту
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Пономаренко Е..., Битибаева Ж., Косов В. «ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.5–1ә: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/463 (дата обращения: 21.11.2024)