Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Балеттің синтетикалық негізі

Жарияланған 03-2020
Т.К.Жургенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Аңдатпа

Бұл мақалада би, әдебиет, музыка және бейнелеу өнерін біріктіреін синтез балеттің маңызды сипат- тамасы ретінде қарастырылады. Ж.Ж. Новерр, П.М. Карп және В.В. Ванслов сияқты көрнекті хорео- графия теоретиктерінің жетістіктеріне сүйене отырып, авторлар мақаланы хронологиялық түрде және бидің аталған өнер түрлерімен өзара әрекеттесу дәуірлеріне сәйкес бөлек, толығырақ зерттеу мақсатында құрылымдайды. Бидің көмегімен әр түрлі көркем өнер түрлерінің синтетикалық одағының негізгі постулаты – олардың хореографияға және оның ерекшеліктері мен қалыптасу заңдылықтарына бағынуы болып табылды. Сондықтан, әдебиет, музыка және бейнелеу өнері балет қойылымында өзгерген түрде пайда болады: бір жағынан, хореографиялық шығарманың қажеттіліктеріне бейімделеді, екінші жағынан ⸺ өз ортасынан жаңашылдық енгізеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Аухадиев И., Досбатыров Д. Балеттің синтетикалық негізі // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.243–247: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.31 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/44 (дата обращения: 14.05.2024)