Мақалада адамгершілік құндылықтар көп мәдениетті тұлғаны қалыптастырудың тиімділігін анықтайтын нұсқаулық ретінде қарастырылады. Көпэтникалық білім беру кеңістігі жағдайында адамгершілік құндылықтар негізінде көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру моделін іске асырудың педагогикалық шарттары ашылады, қазіргі мектептегі рухани-адамгершілік тәрбие мәселелерінің өзектілігі негізделеді.
Зерттеудің мақсаты-көпмәдениетті білім беру ортасының ерекшелігін ескере отырып, білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын анықтау. Қазақстандық ғалымдардың еңбектерін пәнаралық талдау негізінде аталған мәселе бойынша «рухани-адамгершілік тәрбие», «білім беру ортасы», «көпмәдениетті орта», «өңірлік мәдени-білім беру ортасы» ұғымдарының мазмұны қаралады, құрылымдық компоненттер жіктеледі, көрсеткіштер анықталады және оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің қалыптасу деңгейлері сипатталады.
Қазақстандық қоғамның бірлігі - әртүрлі ұрпақтарға ортақ дәстүрлермен және рухани-адамгершілік құндылықтармен анықталады. Білім беру қоғам дамуының негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.