Мақала инклюзивті білім беру жағдайында коллаборативті ортасын (бірлескен білім беру ортасын) ұйымдастыру мәселесіне арналған. Теориялық дереккөздерді зерделеуді талдау және практикалық қызмет тәжірибесі инклюзивті білім беру саласындағы педагогтердің жеткіліксіз даярлығы, кәсіби құзыреттерді қалыптастыру туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Авторлар «коллаборативті орта» ұғымының маңызды сипаттамасын береді, бұл болашақ білім бакалаврларын бірлескен кафедрааралық өзара әрекеттесу негізінде дайындаудағы инновациялық тәсіл. Ынтымақтастық дегеніміз-педагогикалық өзара іс-қимыл негізінде кадрларды даярлау бойынша міндеттерді бірлесіп шешу. Бірлескен білім беруді құрудың басым аспектілері авторлар әр түрлі формада ұсынылған жеке бағдарланған оқыту мен коммуникациялық білім беру технологияларын біріктіру мүмкіндіктерін пайдалануды қамтиды. : Коллаборация сонымен қатар, «Музыкалық білім» білім беру бағдарламасы бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мысалында мұғалімдер мен студенттердің оқу процесінде өзара әрекеттесу мен ынтымақтастықтың нақты нысаны ретінде қарастырылады.
Инклюзивті білім берудегі коллаборативті орта және кәсіби құзыреттер
Жарияланған December 2021
212
87
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
коллаборация; коллаборативті орта; коллаборативті өзара іс-қимыл; инклюзивті білім беру; кәсіби құзыреттілік; ынтымақтастық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Колесникова Г., Пустовалова Н. Инклюзивті білім берудегі коллаборативті орта және кәсіби құзыреттер // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.159–165: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.18. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/415 (дата обращения: 21.11.2024)