Мемлекеттік балабақшалар қызметін мысал ретінде қолданып мақалада Корея Республикасында мектепке дейінгі білім беру жүйесінің заманауи ерекшеліктері қарастырылды. Корей білім беру жүйесі ақпарат көздеріндегі сипаттамалары тұрғысынан қарастырылған, сонымен қатар мектепке дейінгі мекемелердегі, мемлекеттік балабақшалардағы тәжірибесіне талдау жасалынған. Педагогикалық қызметтің басым бағыттары белгіленіп Кореядағы қоғамдық балабақша педагогтарының мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту үдерісіне қатынасы қарастырылды. Білім беру мен дамудың жетекші педагогикалық технологиясы ұсынылған. Корей оқытушыларының ойынға қатынасы және оның білім беру мен дамуды ұйымдастырудағы рөлі. Табиғаттылық принципін жүзеге асыру. Педагогикалық үдеріске шет тілін енгізу және тану тәсілдері. Тәрбие және даму үдерісін ұйымдастыру шарттары сипатталған.
Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі
Жарияланған March 2020
376
194
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Конысбаева А., Мышбаева Г., Намин Ш. Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.164–171: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/34 (дата обращения: 23.11.2024)