Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі

Жарияланған 03-2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мемлекеттік балабақшалар қызметін мысал ретінде қолданып мақалада Корея Республикасында мектепке дейінгі білім беру жүйесінің заманауи ерекшеліктері қарастырылды. Корей білім беру жүйесі ақпарат көздеріндегі сипаттамалары тұрғысынан қарастырылған, сонымен қатар мектепке дейінгі мекемелердегі, мемлекеттік балабақшалардағы тәжірибесіне талдау жасалынған. Педагогикалық қызметтің басым бағыттары белгіленіп Кореядағы қоғамдық балабақша педагогтарының мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту үдерісіне қатынасы қарастырылды. Білім беру мен дамудың жетекші педагогикалық технологиясы ұсынылған. Корей оқытушыларының ойынға қатынасы және оның білім беру мен дамуды ұйымдастырудағы рөлі. Табиғаттылық принципін жүзеге асыру. Педагогикалық үдеріске шет тілін енгізу және тану тәсілдері. Тәрбие және даму үдерісін ұйымдастыру шарттары сипатталған.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Конысбаева А., Мышбаева Г., Намин Ш. Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.164–171: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/34 (дата обращения: 15.05.2024)