Мақалада жалпыға білім беретін мектептерде оқушылардың ойлау қабілеттерін шыңдауда және сауаттылығын дамытуда кейс-стади әдісінің элементтері туралы қарастырылады. Кейс-стади әдісі оқушының оқу және оқыту процесінде алған теориялық білімін нақты практикалық тұрғыдан талдауға, қайталауға және шешімін табуға ықпал етіп қана қоймай, тәжірибе жинақтауында дақолданады.Осы ретте, мақала тақырыбына сәйкес, сабақ процесінде қолданудағы бір ғана кейс-стади талдау үлгісі ұсынылады. Тәжірибеден байғанымыздай, оқушыларға кейс-стади (кейс-тапсырма)әдісінің тиімділігіне көз жеткізілді. Бұл әдіс арқылы оқушы оқытушының көмегімен оның нақты іс жүзінде кездесетін мәселелерді шешуге, оқуға деген қызығушылығын арттырып және өз бетінше теориялық білімді меңгере отырып, практикалық дағдыларға үйренеді және нақты жағдайға, оқиғаға талдау жасау арқылы оқушының тұлғалық имиджінің қалыптасуына жәрдемдеседі.
Ы. АЛТЫНСАРИН ШЫҒАРМАЛАРЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
Жарияланған December 2021
189
95
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Ybyray Altynsarin; interdisciplinary; case-technology (case-study); case-study methods.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Жусупбекова Г., Қожанұлы М. Ы. АЛТЫНСАРИН ШЫҒАРМАЛАРЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.166–173: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.19. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/278 (дата обращения: 24.11.2024)