Мақалада «Визуалды өнер» ұғымының қазақ тілінде қолданысқа ену мәселесі қазіргі заман өнерінің әлемдік тарихымен оның даму тенденциясы және білім алушыны «визуалды өнерді қабылдауға» дайындаудың маңыздылығы мен өзектілігі тұрғысында қарастырылады. Автор ноосфералық білімде зертелген адам санасының эвалюциялық дамуында пайда болған «ми контуры-сана деңгейін» негізге ала отырып, білім алушының визуалды қабылдаудағы «ішкі мұқтаждығы» мен «сыртқы қажеттіліктерін» (мотивациялар) анықтайтын «визуалды өнерді қабылдау тізбегін» ұсынады. Зертеуде, білім алушының тақырып таңдауы және өзіне тән бірегейлігін анықтау мақсатында «сана деңгейі» мен «визуалды өнерді қабылдау тізбегі» көмекші құралы ретінде қарастырылады. Сондай ақ, ноосфералық білімдегі сезім мүшелерін тұтастай кіріктіру әдістерін «дәстүрлі сәндік өнерді трансформациялауда» және жаңа идея, жаңаша ойлайтын тұлғаның қалыптасуына «қазіргі заман өнері» құралдарын қолданудың тиімділігі тәжірбелік жұмыстарда көрсетіледі.