Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Зоологиялық пәндерді оқу нәтижесінде студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін дамыту

Жарияланған 03-2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Ресей мен Қазақстанның университеттерінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды жетілдіру арқылы жоғары білімнің ғылыми әлеуетін дамыту мәселесі өзектілігін жоғалтпайды. Педагогикалық қызметтің мазмұнына әртүрлі бағыттар бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу кіреді, мұны мұғалімнің құқығы ғана емес, ең алдымен оның кәсіби міндеті деп санайды. Педагогикалық университеттердің биологиялық мамандықтарының студенттері үшін оқу процесінде студенттерді бірінші курстан бастап ғылыми-зерттеу қызметімен таныстыруға болатын негізгі пәндердің бірі зоология болып табылады. Ұсақ сүтқоректілер мен соған байланысты экто- және эндопаразиттік жануарлар басым болатын Қазақстанның далалары мен шөлейттерінде паразитология саласындағы зоологиялық зерттеулер өзекті болып табылады. Соңғы уақытқа дейін Қазақстанда паразитологияның дамуына үлкен мән беріліп келген. Бүгінгі таңда бірқатар себептер бойынша осы бағыттағы зерттеулердің спектрі едәуір қысқарды. Бұл санитарлық жағдай мен халықтың денсаулығына, мал өнімділігі мен табиғатты ұтымды пайдалануға кері әсерін тигізуі мүмкін. Психологиялық- педагогикалық жұмыстарды талдаустуденттердің зерттеу пәні ретіндегі зерттеу қызметіне деген қызығушылық артып келеді деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Авторлар оның формалары мен бағыттарын қайта қарастырады. Алайда, студенттердің паразитология және басқа зоологиялық пәндер арқылы ғылыми-зерттеу қызметін қалыптастыру бойынша зерттеулер жүргізілген жоқ. Мақалада ғылыми-зерттеу жұмыстарының технологиялық екендігі айтылған. Сондықтан қойылған мақсаттар таксономия түрінде ұйымдастырылып, нәтижеге бағдарлануы керек. Студенттердің паразитология саласындағы оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің кезеңдері мен байланыстары анықталды. Оның бағыттары, ұйымдастыру формалары және ғылыми-зерттеу қызметін қалыптастырудың критерийлері негізделген.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Ибраев Д., Сухорукова Л., Мынбаева Б., Габдуллин Е. Зоологиялық пәндерді оқу нәтижесінде студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін дамыту // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.86–96: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.11 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/24 (дата обращения: 15.05.2024)