Мақалада әлемдік білім берудің соңғы жылдардағы жағдайы қысқаша талданады. Технологиялық оқыту құралдарының қарқынды өсуі және пандемияның оқу процесіне кері әсері атап өтілді. Пандемиядан туындаған білім берудегі жағымсыз салдарларды жою жолдарын іздеу қажеттілігі атап өтілді.
Модельдеу бойынша бірқатар ғылыми әдебиеттер талданады. «Модель» сөзінің көп мағыналылығына назар аударылады. Модельдеу қолданылатын ғылым салалары келтірілген. Сонымен бірге бұл сөздің дидактикалық мағынасының маңыздылығы көрінеді. Модельдеу мен аналогияның жалпы және айрықша белгілері айтылды. Осы екі процестің реттілігі анықталады.
Математиканы дамыту жағдайында модельдеуді қолданудың қажеттілігі мен мақсаттылығы көрсетілген. Орта мектептің 5-6 сынып оқушыларына модельдеуді оқыту әдістемесінің теориялық негіздері жасалды. Модельдеуді оқу әрекеті ретінде түсіндіру әдістемесін оқытудың мақсаттылығы көрсетілген. Мақалада әртүрлі модельдер туралы айтылады: физикалық, техникалық, схемалар, кодтар, белгілер. Жұмыс үлгі ретінде схемаларды қолданады.
Осылайша, маңызды нәрселерге назар аударудың маңыздылығы атап өтіледі. Басқаша айтқанда, онда модельдеуді математика сабағында қалай қолдану керектігі көрсетілген. Практикалық қолдау үшін. Мұны іс жүзінде растау үшін бірқатар тапсырмалар ұсынылды. Осы мәселелерді шешудің әртүрлілігіне назар аударылады.
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар)
Жарияланған September 2021
96
86
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ширинова К. МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар) // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.218–227: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.24 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/237 (дата обращения: 4.12.2024)