Мақалада педагогтарды қазіргі цифрлық ортадағы дәстүрлі бастамаларды түрлендіруге бағыттайтын XXI ғасырдағы оқытудың инновациялық технологиясы тұрғысынан студентке орталықтандырылған оқытуды (СОО) трансформациялаудың механизмі мен маңыздылығы ашылады. Білім берудегі өзгерістерге ықпал ете отырып, студенттерге бағытталған тиімді оқытудың катализаторы бола алатын сандық технологиялардың рөлін түсіну маңызды. Зерттеу студенттерге бағытталған оқытуды түрлендірудің болашақ мұғалімдердің академиялық үлгеріміне әсерін анықтауға бағытталған. Ол үшін Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің Педагогика және психология институтында эксперимент жүргізілді. Зерттеу үлгісі 157 студенттен тұрды. Зерттеу SPSS статистикалық бағдарламалық кешені негізінде жүргізілді. Студентке бағытталған оқыту Академиялық үлгерімге айтарлықтай әсер ететіні анықталды. Қол жеткізілген нәтижелерді ескере отырып, бұл зерттеуді мұғалімдерге оқу тәсілдерін жетілдіруге және студенттердің академиялық жетістіктерін арттыруға көмектесу үшін СОО сындарлы әдістері мен әдістерін жасауда қолдануға болады. Зерттеу нәтижелері жоғары оқу орны қызметкерлеріне қызығушылық тудыратындығы анық.
Студентке орталықтандырылған оқытуды трансформациялаудың механизмі
Жарияланған June 2021
206
151
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби даярлық; СБО трансформациялау механизмі; студентке орталықтандырылған оқыту; жеке траектория; сандық орта; студенттер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Жиенбаева Н., Абдигапбарова У. Студентке орталықтандырылған оқытуды трансформациялаудың механизмі // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.120–128: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.12 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/230 (дата обращения: 22.11.2024)