Мақалада болашақ педагог мамандарды кәсіби даярлау даярлау процесінде олардың сын тұрғысынан оайлауын дамыту мәселелері қарастырылады. Кіріспеде Қазақстан Республикасында қабылданған нормативті құжаттардағы ұсынылып отырған зерттеудің өзектілігі талданған. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының құрылымы анықталып, оның құрамдас бөліктері ашылып көрсетілген. Педагог ғалымдарының зерттеулеріндегі «сынау» және «сын тұрғысынан ойлау» ұғымдары нақтыланып, талданған. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының негізгі моделі келтірілген. Сын тұрғысынан ойлау- ды дамыту технологиясының кезеңдері қарастырылып, әрбір кезеңде пайдалануға болатын әдіс-тәсілдер сипатталған. Педагогикалық ЖОО-дағы жүргізілген тәжірибесінің негізінде құрылған болашақ педагог мамандардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту моделі туралы баяндалған. Мамандықтың спецификалық ерекшеліктерін ескере отырып, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы енгізілгенде тиімді нәтиже беретіндігі аталып көрсетілген.
болашақ педагог мамандарды студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамытуға баулу
Жарияланған March 2020
104
111
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
кәсіби даярлау, болашақ педагог маман, білім беру жүйесі, сын тұрғысынан ойлау, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Халықова Г. болашақ педагог мамандарды студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамытуға баулу // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.78–86: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.10 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/23 (дата обращения: 24.11.2024)