Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Информатиканың екінші контексттік бағытын зерттеуде жоба әдістерін қолдану

Жарияланған June 2021

90

73

Әзірбайжан мемлекеттік педагогикалық университеті
Аңдатпа

Тақырыптың өзектілігі оқушылардың танымдық қызығушылығының көптеген қолданыстағы түсіндірмелерімен негізделген. Авторлар информатиканы оқытуда танымдық қабілеттерді дамыту проблемасы бойынша ғылыми-әдістемелік зерттеулердің жоқтығын атап өтіп, зерттеудің тек бір жағына тоқталуды ұсынады. Зерттеудің мақсаты – білім алушылардың информатиканы оқытудағы танымдық қызығушылығын дамыту үшін жоба әдісін қолдана отырып, оқу процесінің мазмұны мен проуедуралық компоненттерін дамыту. Зерттеудің міндеттері: информатиканы оқыту мен оқуда білім алушылардың танымдық қызығушылықтарын дамытудың жоба әдісінің психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтау: жобаның құрылымдық-функционалдық моделін жасау; информатиканы оқытуда білім алушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістемесін әзірлеу. Мақалада информатиканы оқытуда жоба әдісін сәтті қолданғандығын куәландыратын эксперимент нәтижелері келтірілген.

pdf (English)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Азизова А. Информатиканың екінші контексттік бағытын зерттеуде жоба әдістерін қолдану // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.217–223: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.25 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/221 (дата обращения: 22.11.2024)