Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)

Жарияланған June 2021
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Аңдатпа

Мақалада біз Ақмола облысы Ақкөл ауданының № 4 орта мектебіндегі инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық аспектілерін қарастырамыз. Бұл мектеп Ақкөл аймағында инклюзивті білім берудің анықтамалық мектебі болып табылады және біздің ойымызша ерекше назар аударуға тұрарлық. Зерттеудің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы қазіргі кезде Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беру қажеттілігі артып келе жатқандығында және оны жүзеге асырудың барлық психологиялық, педагогикалық және ұйымдастырушылық аспектілерін білу қажет. Мақсаты: Ақкөл орта мектебінде инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық аспектілерін анықтау. Зерттеу нәтижелері: Біз зерттеу жүргіздік, әр критерий бойынша біз No4 Ақкөл орта мектебінің оқу-тәрбие үдерісіндегі маңыздылық деңгейімізді қалыптастырдық, сонымен қатар білім беру саясатына кедергі болатын бірқатар психологиялық, педагогикалық және ұйымдастырушылық аспектілерді анықтадық. мектептердегі инклюзивті білім беру.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жукенова Г., Кожахметова Д. Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу) // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.223–230: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.26 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/211 (дата обращения: 3.07.2024)