Кіріспе. Мақалада цифрлық ортада университет оқытушылары мен студенттері арасында желілік коммуникативтік мәдениетті (ҰКО) және цифрлық этикетті дамыту моделінің тиімділігін бақылауға бағытталған зерттеу нәтижелері берілген. Жұмыстың теориялық негізі әлеуметтік-психологиялық, іс-әрекетке негізделген, оқушыға бағытталған тәсілдердің интеграциясына, сондай-ақ цифрлық өзара әрекеттесудің мәдени-тарихи парадигмасына негізделген. Әдістеме Және Әдістер. Мониторинг жүйесі желілік коммуникативті мәдениеттің (ҰКО) коммуникативті, танымдық және құндылық-мотивациялық компоненттерін және цифрлық этикетті бағалау критерийлерін, сондай-ақ олардың білім беру және кәсіби онлайн-коммуникацияда практикалық іске асырылу көрсеткіштерін қамтыды. Зерттеу әдістемесі ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ дайындық сценарийлерін, диагностикалық құралдарды, жағдайларды талдауды біріктірді, БҰЛ ҰКО мен цифрлық этикеттің қалыптасу деңгейлерін анықтауға мүмкіндік берді. Нәтижелер. Нәтижелер ұсынылған модельдің жауапты цифрлық мінез-құлықты дамытудағы, онлайн ынтымақтастық дағдыларын жетілдірудегі және академиялық коммуникативті мәдениетті нығайтудағы тиімділігін растайды. Нәтижелердің тәжірибеге бағдарланған сипаты әзірленген модельді білім беру стратегияларын әзірлеуде және университеттердің цифрлық саясатын қалыптастыруда қолдануға мүмкіндік береді. Ғылыми жаңалығы. Мониторинг жүйесін енгізу ҰКО-ның даму деңгейлерін және қатысушылардың әр түрлі топтары (оқытушылар мен студенттер) арасындағы сандық этикетті олардың кәсіби және жеке ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалауға мүмкіндік береді. Практикалық маңызы. Зерттеудің практикалық маңыздылығы оның нәтижелерін виртуалды академиялық өзара әрекеттесу сапасын жақсартуға бағытталған университеттің білім беру стратегиялары мен цифрлық саясатын әзірлеуде қолдану мүмкіндігінде жатыр.
Университет оқытушылары мен студенттері арасында цифрлық ортада цифрлық коммуникация мәдениеті мен цифрлық этикетті дамыту моделінің тиімділігін бақылау
Жарияланған September 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
ABDIGAPBAROVA .U., Zhienbayeva N., Baikulova A. Университет оқытушылары мен студенттері арасында цифрлық ортада цифрлық коммуникация мәдениеті мен цифрлық этикетті дамыту моделінің тиімділігін бақылау // Педагогика және психология. – 2025. – № 3(64). – С.37–47: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.64.3.004 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/2084 (дата обращения: 11.10.2025)