Бұл зерттеудің мақсаты 2000-2025 жылдар аралығында Web Of Science дерекқорында индекстелген 2493 журнал мақаласынан алынған метадеректерді пайдалана отырып, студенттердің тұлғалық дамуы мен шығармашылық құзыреттілігі туралы әдебиеттер картасын жасау болып табылады. Зерттеу соңғы 25 жылдағы өсу траекториялары, еңбек өнімділігі, сондай-ақ осы саладағы әлеуметтік, интеллектуалдық және тұжырымдамалық құрылымдар тұрғысынан университет студенттерінің тұлғалық дамуы мен шығармашылығы туралы қолда бар әдебиеттерді сипаттау және көрнекі түрде ұсыну үшін библиометриялық процедураларды пайдаланады.. Негізгі тұжырымдар университет студентінің тұлғалық дамуы мен шығармашылығы саласындағы зерттеулер: (а) соңғы онжылдықтарда, әсіресе 2007 жылдан бастап тұрақты өсуді көрсетті; (б) көптеген журналдарда, негізінен "Білім беру Және Білім Беру Саласындағы Зерттеулер", "Психология", "Информатика", "Психиатрия" және "Әлеуметтік Ғылымдар - басқа тақырыптар" салаларында жарияланған; (с) әр түрлі географиялық аймақтардың ғалымдары шығарған, олардың көшбасшылары АҚШ, Испания, Англия, Нидерланды және Австралия.; (d) бірлесіп жұмыс істейтін сегіз зерттеу тобынан тұратын зерттеу қауымдастығына сүйенеді; (e) пәнаралық сипатқа ие және білім беру, психология, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, коммуникация және әлеуметтік ғылымдар салаларында жүргізілген зерттеулерді біріктірудің нәтижесі болып табылады; (f) соңғы 25 жыл ішінде басты назар 7 зерттеу тақырыбына аударылды. оқу жылдары:" шығармашылық";" оқу үлгерімі";" интернеттегі оқытудың шығармашылыққа әсері " және басқалар. Библиометриялық талдау нәтижелері зерттеу тақырыбын одан әрі дамытуға және қайта қарастыруға, жоғары оқу орындары студенттерінің тұлғалық дамуы мен шығармашылығын зерттеудегі жаңа бағыттар мен әдістемелік тәсілдерді анықтау перспективаларын ашуға айтарлықтай әсер етеді
The Problem of Academic Well-Being of University Students: Analysis of Influencing Factors
Жарияланған September 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Knissarina M. The Problem of Academic Well-Being of University Students: Analysis of Influencing Factors // Педагогика және психология. – 2025. – № 3(64). – С.48–55: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.64.3.005 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/2070 (дата обращения: 10.10.2025)