Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Болашақ мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту: педагогикалық дискурс

Жарияланған September 2025

0

0

Khoja Akhmet Yassawi International KazakhTurkish University
Аңдатпа

Қазіргі заманғы білім беру жүйелері ғылыми-инновациялық әлеуеттің жоғары деңгейіне ие мұғалімдерді даярлау қажеттілігіне тап болады. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуеті кәсіби дайындықтың негізгі құрамдас бөлігі ретінде қабылдана бастайды. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту мәселесі педагогикалық қоғамдастықта өзектілігі мен маңыздылығын сақтайды, өйткені ол білім беру жүйесінің қазіргі заманғы сын-қатерлерге сәтті бейімделуімен тікелей байланысты. Болашақ мұғалімдер кәсіби білімге ғана емес, сонымен қатар инновацияларды білім беру процесіне біріктіру дағдыларына ие болуы керек, бұл оларға тез өзгеретін әлемде тиімді жұмыс істеуге көмектеседі. Осы зерттеудің мақсаты болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту әдіснамасын әзірлеу болып табылады. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуға бағытталған мамандандырылған оқыту әдістемесін әзірлеу және енгізу олардың білім мен құзыреттілік деңгейін едәуір арттыруға мүмкіндік береді. Педагогикалық эксперименттің нәтижелері болашақ мұғалімдердің ғылыми - инновациялық қызметке деген қызығушылығын және оны

PDF (English)
Тіл

English

Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

Polatbekova K. Болашақ мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту: педагогикалық дискурс // Педагогика және психология. – 2025. – № 3(64). – С.134–142: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.64.3.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/2059 (дата обращения: 10.10.2025)