Қазіргі заманғы білім беру жүйелері ғылыми-инновациялық әлеуеттің жоғары деңгейіне ие мұғалімдерді даярлау қажеттілігіне тап болады. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуеті кәсіби дайындықтың негізгі құрамдас бөлігі ретінде қабылдана бастайды. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту мәселесі педагогикалық қоғамдастықта өзектілігі мен маңыздылығын сақтайды, өйткені ол білім беру жүйесінің қазіргі заманғы сын-қатерлерге сәтті бейімделуімен тікелей байланысты. Болашақ мұғалімдер кәсіби білімге ғана емес, сонымен қатар инновацияларды білім беру процесіне біріктіру дағдыларына ие болуы керек, бұл оларға тез өзгеретін әлемде тиімді жұмыс істеуге көмектеседі. Осы зерттеудің мақсаты болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту әдіснамасын әзірлеу болып табылады. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуға бағытталған мамандандырылған оқыту әдістемесін әзірлеу және енгізу олардың білім мен құзыреттілік деңгейін едәуір арттыруға мүмкіндік береді. Педагогикалық эксперименттің нәтижелері болашақ мұғалімдердің ғылыми - инновациялық қызметке деген қызығушылығын және оны
Болашақ мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту: педагогикалық дискурс
Жарияланған September 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Polatbekova K. Болашақ мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту: педагогикалық дискурс // Педагогика және психология. – 2025. – № 3(64). – С.134–142: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.64.3.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/2059 (дата обращения: 10.10.2025)