Мақала мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрісін дамытудың техникалары мен тәсілдерін ашуға арналған. Жұмыста мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрісін дамытуды негіздеудің қажеттілігі айтылып, баланың жеке басын табысты түрде әлеуметтендірудің маңызы көрсетілген. Автордың айтуынша мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрісі дегеніміз, баланың жеке басының эмоциясы мен төңірегін қоршаған адамдар змоциясын, сондай-ақ өзінің змоциясын бақылау мен басқару және басқа адамдардың змоциясына әсері. Автордың болжауынша қазіргі кезде мектеп жасына дейінгі балалардың ішінде эмоционалдық тұрақсыздар санының өсімі байқалуда: қатыгездік, өшпенділік, шиеленісушілік, міне осындай оғаш қылықтарға байланысты осы жастағы болалардың эмоционалдық ой-өрісін дамыту қажет, алайда қазіргі көптеген педагок-тәрбиешілер мен ата-аналар бұған өз мәнінде көңіл бөлмей отыр. Эмоционалдық ой-өрісі дегеніміз туа бітпейді, эмоционалдық ой-өрістің дамуы біртіндеп болатын құбылыс. Бірінші кезеңде эмоцияны қабылдау үрдісі жүреді – бұл дегеніміз, баланың өзінің жеке басының эмоциясы мен төңірегін қоршаған адамдар змоциясын қабылдауы. Екінші кезеңде эмоцмяны түсіну үрдісі жүреді – эмоцияны түсіну – жеке басының эмоциясы мен төңірегін қоршаған адамдар змоциясының пайда болу себептерін анықтай білу, эмоция мен ойлау арасында байланыс орнату. Үшінші кезеңде – эмоцмяны басқару – эмоцмяны баса білу, қойылған мақсаттарға жету үшін өзінің және басқаның эмоциясын оятып, бағыттау. Төртінші кезеңде – эмоцияны ойлауға ұмтылу үшін пайдалану- өзіндік шығармашылықты ояту, өзінің эмоциясына сүйеніп, мидың белсенді жұмыс істеуі. Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрісін дамытудың түрлі тениклары мен тәсілдері қарастырылған
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрәсін дамытудың техникалары мен тәсілдері
Жарияланған March 2021
536
449
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Berlibayeva M. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрәсін дамытудың техникалары мен тәсілдері // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.176–185: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.24 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/199 (дата обращения: 22.11.2024)