Мақалада авторлар креативтілік феноменін музыкант-педагогтің интегративті жеке қасиеті ретінде қарастырады, оны ішкі еркіндік, үйлесімділік, шығармашылық қиялдың дамуы, стандартты емес жағдайларда таңдауға дайын болу, өз пікірінің тәуелсіздігі, тәуелсіз өнімді іс-әрекет қабілеті және оның нәтижесіне назар аудару тұрғысынан шығармашылық өнімді жасау барысын сипаттайды. Алынған сапалы бірегей нәтиже жаңалықпен ерекшеленуі керек, бұл жалпы шығармашылық қызметтің басты белгісі немесе көрсеткіші болып табылады. Демек, оқу іс-әрекетін ұйымдастыру үрдісінде тұлғаның креативтілігін дамыту үшін оқытудың креативті әдістерін қолдану қажет. Вокалдық тәжірибені арттыру барысында креативтілікті дамыту үрдісі музыкалық өнердің, педагог пен білім алушының шығармашылық әлеуетін іске асыру үшін проблемалық оқытудың және жағдайларды таңдаудың тиімді әдістерін қолдана отырып, барабар жағдайларда бірлескен креативтіліктің мақсатты өзара іс-қимылынан тұрады.
Педагог-музыкант тұлғасының креативтілігін дамыту контексіндегі проблемалық оқыту әдісі
Жарияланған March 2021
110
72
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
музыкалық өнер; креативтілік; вокалдық орындаушылық; оқыту әдістері; вокалдық оқыту; проблемалық оқыту; проблемалық жағдайлар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Kuldanov N., Balagazova S., Malakhova I., Ivanova M. Педагог-музыкант тұлғасының креативтілігін дамыту контексіндегі проблемалық оқыту әдісі // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.152–158: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/196 (дата обращения: 22.11.2024)