Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Педагог-музыкант тұлғасының креативтілігін дамыту контексіндегі проблемалық оқыту әдісі

Жарияланған March 2021

110

72

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада авторлар креативтілік феноменін музыкант-педагогтің интегративті жеке қасиеті ретінде қарастырады, оны ішкі еркіндік, үйлесімділік, шығармашылық қиялдың дамуы, стандартты емес жағдайларда таңдауға дайын болу, өз пікірінің тәуелсіздігі, тәуелсіз өнімді іс-әрекет қабілеті және оның нәтижесіне назар аудару тұрғысынан шығармашылық өнімді жасау барысын сипаттайды. Алынған сапалы бірегей нәтиже жаңалықпен ерекшеленуі керек, бұл жалпы шығармашылық қызметтің басты белгісі немесе көрсеткіші болып табылады. Демек, оқу іс-әрекетін ұйымдастыру үрдісінде тұлғаның креативтілігін дамыту үшін оқытудың креативті әдістерін қолдану қажет. Вокалдық тәжірибені арттыру барысында креативтілікті дамыту үрдісі музыкалық өнердің, педагог пен білім алушының шығармашылық әлеуетін іске асыру үшін проблемалық оқытудың және жағдайларды таңдаудың тиімді әдістерін қолдана отырып, барабар жағдайларда бірлескен креативтіліктің мақсатты өзара іс-қимылынан тұрады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kuldanov N., Balagazova S., Malakhova I., Ivanova M. Педагог-музыкант тұлғасының креативтілігін дамыту контексіндегі проблемалық оқыту әдісі // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.152–158: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/196 (дата обращения: 22.11.2024)