Мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінде коммуникативті дағдыларын дамыту мәселесі қарастырылған. Авторлар «коммуникативтік дағдылар» ұғымының мәнін Л.С. Выготский, А.В. Запорожец, М.И. Лисина, Т.А. Репина, Е.В. Субботскин, С.Г.Якобсон және т.б. «Қарым-қатынас дағдылары» түсінігінің мазмұны нақтыланды, коммуникативті дағдылардың жіктелуі ұсынылады, оның ішінде: ақпараттық-коммуникациялық, реттеуші және коммуникативті және аффективтік және коммуникативті дағдылар. Ойын мектеп жасына дейінгі баланың коммуникативтік дағдыларын дамытудың тиімді құралы ретінде анықталады, өйткені ол тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, қоғамдастық сезімін дамытады, өз ойын дұрыс жеткізуге және диалог құруға үйретеді, сөйлеуді дамытады. Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларын дамытуға ықпал ететін заманауи ойын түрлері ұсынылған.
Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларын дамытудың ғылыми-теориялық негіздері ашылды. Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларының (төмен, орташа, жоғары) критерийлері (танымдық, мотивациялық және белсенділікке негізделген) және даму деңгейлері анықталады.
Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын дамытуды диагностикалау бағдарламасы ұсынылып, мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларының даму деңгейін арттыру үшін болашақ мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстар әзірленді.