Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар

Жарияланған June 2021

94

100

Гарачала а. Орта жалпы білім беру мектебі
Аңдатпа

Мақалада оқушылардың білім беру қызметін тексерудің маңызды аспектілері көрсетілген. Тест әдістемесіне көзқараста диаметральді қарама-қарсы көзқарастар ұсынылған, сонымен бірге автор бұл мәселе бойынша өз пікірін білдірген. «Тест» сөзінің мағынасы кең екендігі дәлелденді. Алайда мақалада зерттеудің негізгі объектісі «педагогикалық тест» термині екендігі атап көрсетілген.
Тест әдісінің артықшылықтары ретімен келтірілген. Бұл әдістің артықшылықтары мен кемшіліктері арасындағы айырмашылық атап өтілді. Артықшылықтардың қатарына тесттің қысқа ұзақтығы және оның студенттердің кең аудиториясын қамтуы, объективтілігі, оқушылардың жеке қасиеттерін ескеру мүмкіндігі жатады. Мақалада тест құрастыруға қойылатын жалпы талаптар талқыланады, соған байланысты әдіскерлердің пікірлері келтіріліп, талданады. Осы мысалдардың ішінде тестілеуді ұйымдастырудың басты талабы атап өтілді - жарамдылық. «Жарамдылық» ұғымы түсіндіріледі. Барлық сынақ талаптары бірдей маңызды емес - бұл мәселеге де назар аударылды.
Тесттердің жалпы классификациясы туралы мәселеге қысқаша тоқталды. Осыдан кейін математикадан тест үлгілері ұсынылды. Тесттерді ұсыну барысында басты назар стандартты емес тесттерге аударылды. Біздің ойымызша, оқушылардың шығармашылық ойлауын стандартты емес тестілердің көмегімен дамытқан дұрыс.
Соңында қорытынды шығарылды, мұнда тест әдісі арқылы білім беру қызметіне жоғары баға берілді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Адигезалов У. Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.161–168: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.17 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/188 (дата обращения: 24.11.2024)