Бұл зерттеуде геосаясатты оқудың мектеп оқушыларының когнитивтік білімдерін, практикалық дағдыларын және құндылықтар жүйесін дамытуға әсері талданады. Жұмыста Алматы облысындағы қала және ауыл мектептеріндегі 11-сынып оқушыларының сандық сауалнамасының нәтижелері берілген. Зерттеу авторлары құрастырған сауалнама үш санатты қамтыды: когнитивтік, шеберлік және аффективті. Корреляциялық талдау категориялар арасындағы қарым-қатынастарды бағалау үшін қолданылды, бұл когнитивтік білімдер, дағдылар және құндылықтар жүйесі арасында маңызды оң байланыстардың болуын растады. Сипаттамалық статистика когнитивтік (M=4,09) және аффективті (M=4,07) санаттарындағы жоғары орташа мәндерді көрсетті, бұл студенттердің геосаясат бойынша негізгі білімдерді игеруінің және олардың жаһандық құндылықтардың маңыздылығын сезінуінің маңызды деңгейін көрсетеді. Біліктілік санаты сәл төмен баға алды (M=3,85), бұл оқытудың практикалық құрамдас бөлігін күшейту қажеттілігін көрсетеді. Зерттеу нәтижелері студенттерде халықаралық қатынастар мен жаһандық сын-қатерлерді талдау, сондай-ақ жауапкершілік пен толеранттылықты тәрбиелеу үшін негізгі құзыреттерді дамыту үшін мектеп бағдарламасына геосаясатты енгізудің маңыздылығын көрсетеді.
МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНДА ГЕОПОЛИТИКА АРҚЫЛЫ БІЛІМДЕР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: САНДЫҚ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Жарияланған March 2025
1
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Myrzaly N., Andrzej W.J.., RAKHYMZHAN R.. МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНДА ГЕОПОЛИТИКА АРҚЫЛЫ БІЛІМДЕР МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: САНДЫҚ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ // Педагогика және психология. – 2025. – № 1(62). – С.41–49: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.62.1.005 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1871 (дата обращения: 25.04.2025)