Мақалада авторлар мектепке дейінгі жастағы балалардың қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамытуға кедергі келтіретін мәселелерді қарастырады. Шетелдік және қазақстандық педагог-ғалымдардың ересек мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқы туралы еңбектеріне әдеби шолу жасалды. "Қауіпсіздік", "қауіпсіз мінез-құлық" анықтамалары талданады. Мектепке дейінгі ұйым, үй, көше жағдайында қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамыту бойынша жұмыстың ағымдағы жай-күйі зерделенді; ересек мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық реакцияларына сипаттама берілді; "Әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру"білім беру бағыты бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар, ҚР Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы талданды. Зерттеудің мақсаты-мектепке дейінгі жастағы балалардың қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамытуға кедергі келтіретін өзекті мәселелерді анықтау. Авторлар қазіргі уақытта пікірталас болып табылатын балалар қауіпсіздігінің түрлерін (әлеуметтік, физикалық және психологиялық, ақпараттық, көлік, білім беру, экологиялық, медициналық, құқықтық және басқалар) талдады. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау негізінде үйде, көшеде, мектепке дейінгі ұйымда балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етудің өзекті мәселелері мен қауіптері анықталды. Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша шетелдік және қазақстандық зерттеулерде көрсетілген шешім жолдары қаралды. Біздің зерттеуіміздің келешегінде қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамытудағы "playful learning" тиімділігін анықтау және оны мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-оқу беру процесінде іске асыру.
ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған October 2024
64
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Иминова Ю., BEKMAGAMBETOVA R. ЕРЕСЕК МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ // Педагогика және психология. – 2024. – № 3(60). – С.35–46: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.60.3.004 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1778 (дата обращения: 22.12.2024)