Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҮЗЕКТІ КӘСІБИ ДАМУЫНДАҒЫ ЖАҺАНДЫҚ ТРЕНДЕНЦИЯЛАР: САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ

Жарияланған October 2024

99

0

Казахский национальный женский педагогический университет
Аңдатпа

Аңдатпа

Бұл зерттеу мұғалімдердің кәсіби даму мүмкіндіктерін зерттеуге және кеңейтуге бағытталған. Мақалада педагогтардың үздіксіз кәсіби дамуын жүзеге асырудың әлемдік тәжірибесі нысандары, әдістері, білімін практикада қолданудың тиімділігі, өзін-өзі реттеу және өздігінен білім алу, студенттердің оқу жетістіктеріне әсер ету, кәсіби дамудың жеке траекториясын құру тұрғысынан талданады. жақсарту. Қазақстандағы «Мұғалім» кәсіби стандартының ережелерін егжей-тегжейлі ашу, мұғалімнің білімі мен дағдыларының құрамдас бөліктерін саралау, оларды бағалаудың өлшенетін критерийлерін анықтау және үздіксіз кәсіби даму курстарының мазмұнын әзірлеу қажеттілігі анықталды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Agranovich Y., SYZDYKBAYEVA A., AGEYEVA L., TYAN V. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҮЗЕКТІ КӘСІБИ ДАМУЫНДАҒЫ ЖАҺАНДЫҚ ТРЕНДЕНЦИЯЛАР: САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ // Педагогика және психология. – 2024. – № 3(60). – С.106–113: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.60.3.010 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1774 (дата обращения: 22.12.2024)