Аңдатпа
Бұл зерттеу мұғалімдердің кәсіби даму мүмкіндіктерін зерттеуге және кеңейтуге бағытталған. Мақалада педагогтардың үздіксіз кәсіби дамуын жүзеге асырудың әлемдік тәжірибесі нысандары, әдістері, білімін практикада қолданудың тиімділігі, өзін-өзі реттеу және өздігінен білім алу, студенттердің оқу жетістіктеріне әсер ету, кәсіби дамудың жеке траекториясын құру тұрғысынан талданады. жақсарту. Қазақстандағы «Мұғалім» кәсіби стандартының ережелерін егжей-тегжейлі ашу, мұғалімнің білімі мен дағдыларының құрамдас бөліктерін саралау, оларды бағалаудың өлшенетін критерийлерін анықтау және үздіксіз кәсіби даму курстарының мазмұнын әзірлеу қажеттілігі анықталды.