Интернационалдандыру білім беру ұйымының әлемдік рейтингін жоғарылату мақсатына қызмет етеді, сонымен қатар жалпы білім сапасын арттыруға ықпал етіп, қазіргі әлемдегі техникалық университеттің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі факторларының бірі болып табылады. Мақалада Назарбаев Университетінің тәжірибесі, канадалық және ресейлік интернационализацияның дамуын тұжырымдамалық негізге құрудағы зерттеу тәжірибесі шеңберінде, осы үрдістің негізгі даму бағыттары қарастырылған. Бұл зерттеу «Мәңгілік ел» ғылыми негіздері» басымдықпен бекітілген «Сандық оқыту технологиялары арқылы техникалық университетті интернационалдандыру әлеуетін дамыту» (IRN АP08052214) жобасын іске асыру барысында жүзеге асырылады. ХХІ ғасыр білімі гуманитарлық ғылымдардағы іргелі және қолданбалы зерттеулер)» ҚР Білім және ғылым министрлігі ғылым комитетінің 2020-2022 жылдарға арналған жас ғалымдарды гранттық қаржыландыру аясында. Автор интернационалдандыру үдерісін түсінудегі әртүрлі тәсілдерді қарастырып, университеттің интернационалдану үдерісінің эталондау әдістемесін зерттейді, жобаның мақсаты, ғылыми әдістері мен әлеуетін ұсынады. Жоғары білімді интернационалдандыру бойынша зерттелген жұмыстардың алғашқы талдауы отандық және шетелдік тәжірибенің халықаралық қызметінің нәтижелерінде мәселелердің бар екендігін және техникалық университеттерді интернационалдандыру әлеуетін құру бойынша жұмыстың жоқтығын көрсетті.