Бұл мақала үздіксіз кәсіби даму контекстінде педагогтің білім беру бастамасын бағалау үшін қолданылатын метрикалық көрсеткіштерді талдау болып табылады. Метрикалық құралдарды қолдана отырып, мотивациялық-құндылық, операциялық-белсенділік және рефлексиялық-бағалау компоненттері шеңберіндегі негізгі параметрлерді бөліп көрсете отырып, педагогтердің кәсіби дамуына бастамалардың тиімділігі мен әсерін көрсетеді. Мақала білім беру үдерісінің дамуына және педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға әсерін дәлірек түсінуге ықпал ете отырып, білім беру бастамаларын өлшеуге және бағалауға жүйелі тәсілді ұсынуға арналған. Ұсынылған метрикалық деректерді талдау білім беру саласындағы бастамаларды қолдау мен жақсартудың тиімді стратегияларын әзірлеуге ықпал етеді.
ПЕДАГОГТІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ КОНТЕКСТІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАСТАМАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МЕТРИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІ
Жарияланған March 2024
70
94
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Исабаева Д., Сагимбаева А.., Шекербекова Ш.., Ошанова Н.., Sadirbekova Д. ПЕДАГОГТІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ КОНТЕКСТІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАСТАМАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МЕТРИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІ // Педагогика және психология. – 2024. – № 1(58). – С.94–101: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.58.1.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1676 (дата обращения: 22.11.2024)