Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)

Жарияланған June 2021
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
Аңдатпа

Мақала жеке тұлғаға бағытталған көзқарас мәселесіне арналған. Тәрбиелік ортаның ерекшеліктерін анықтайтын тұлғаға бағытталған көзқарастың принциптеріне ерекше көңіл бөлінеді. Автор білім берудегі ынтымақтастық технологиясын, контекстік оқыту технологиясын оқу үрдісінде қолдану арқылы осы тәсілді жүзеге асыру ұстанымын ұстанады. Оқытудың белсенді әдістерін: жобалау және зерттеу жұмыстарын, нақты жағдайларды шешуді, рөлдік ойынды, іскери ойынды біріктіретін параллель құрылды. Талдау негізінде автор психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретінде белгіленген белсенді әдістерге тұжырымдама береді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жилова Ю., Бежина В., Шаяхметова А. Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация) // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.102–112: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.10 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/167 (дата обращения: 3.07.2024)