Мақала жеке тұлғаға бағытталған көзқарас мәселесіне арналған. Тәрбиелік ортаның ерекшеліктерін анықтайтын тұлғаға бағытталған көзқарастың принциптеріне ерекше көңіл бөлінеді. Автор білім берудегі ынтымақтастық технологиясын, контекстік оқыту технологиясын оқу үрдісінде қолдану арқылы осы тәсілді жүзеге асыру ұстанымын ұстанады. Оқытудың белсенді әдістерін: жобалау және зерттеу жұмыстарын, нақты жағдайларды шешуді, рөлдік ойынды, іскери ойынды біріктіретін параллель құрылды. Талдау негізінде автор психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретінде белгіленген белсенді әдістерге тұжырымдама береді.
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
Жарияланған June 2021
116
91
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
тұлға; шығармашылық; әлеует; балалар; психикалық дамудың кідірісі; кіші мектеп жасы; ынтымақтастық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Жилова Ю., Бежина В., Шаяхметова А. Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация) // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.102–112: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.10 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/167 (дата обращения: 21.11.2024)