Мақалада жаңарған педагогикаға қарама-қарсы оқыту теориясының бүтіндігіне авторлардың позициясы қарастырылып, Қазақстан Республикасының жоғары білім кеңістігінің генезисі ұсынылған. Оқу жүйесіне оқыту технологиясын енгізу, өзінің мәнділігін жоймайды. Бұл біріншіден, тәжірбие мен әлеуметтік сұраныстың оқытушыға деген талапты төмендетпей, керісінше жоғарылатуына негізделеді. Іс жүзінде инновациялық дидактиканы қолдану көмегімен оқыту, оқыту технологиясын жандандырып, оның тиімділігін арттырады. Соңғы жылдары оқу үдерісін жақсарту үшін, инновациялық дидактиканың дамуы мен оқыту технологиясын пайдалануға көп жағдайлар жасалынды, мұны білім алушылармен теориялық материалдарды меңгеруінің жақсару үрдісінде нақты көруге болады. Жоғары, арнайы оқу орындарының оқытушыларына инновациялық дидактиканың теоретикалық негізі мен оның практикалық құрамынан көрініс табатын оқытудың тоқтаусыз және интерактивтік технологияларынан: ойындар, тренингтер, кейстер, ойындық жобалаумен, креативті техникалармен және де басқа да көптеген оқытудың тәсілдерімен, технологияларымен жетілдіреді, өткені тек осылар оқытушының метакомпоненті мен базаліқ компонентін арттыратындықтан арнайы мақсатпен және үздіксіз меңгерілуі қажет. Жоғары, арнайы оқу орындарының оқытушыларында оқытудың үздіксіз технологиясын іс жүзінде енгізу үшін психологиялық дайындығына жағдай жасап, өз мамандығы үшін қажетті дағды мен әдеп қалыптастыруына жол беру керек.