Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Магистранттардың оқу-зерттеу іс-әрекетін ынталандыру андрагогиялық субъективтілігін дамыту факторы ретінде

Жарияланған 12-2023
КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Елімізде соңғы онжылдықта орын алған әлеуметтік, саяси және экономикалық өмірдегі түбегейлі өзгерістер көптеген әлеуметтік салаларда, әсіресе жоғары кәсіби білім беру жүйесінде нақты қайта құруларды талап етеді.

Бүгінгі таңда гуманистік идеалдар, жалпы адамзаттық құндылықтар, жоғары білімді демократияландыру, ізгілендіру және ізгілендіру принциптері жетекші болып жарияланған жоғары білімнің жаңа тұжырымдамалары жасалуда.

Ұрпақтар өмірімен байланысты технологиялардың өзгеру уақыты жеделдеді, әр 5-10 жыл сайын ақпарат ағыны екі есе артады, бұл құбылыс ғылыми ойда биологиялық және әлеуметтік уақыттың анықтамалық жиіліктерінің өзгеруі ретінде белгіленді. Қазіргі қоғамда технологиялық және зияткерлік прогресті сақтау үшін үнемі білім алып, біліктілігін арттыру қажет.

Еуропалық жоғары білім беру жүйесін жандандыру және үш деңгейлі оқытуды енгізу шеңберінде жоғары мектептің алдында белсенді шығармашылық қызметте кадрлар даярлауды және жаңа, жиі өзгеретін жағдайларға тез бейімделуді жүргізу міндеті тұр. Демек, психология мен педагогикада білім алушылардың субъектілік мүмкіндіктерін дамыту стратегиялары белгіленгені анық, бұл олардың кәсіптік білім беру жүйесінің моделін жасауда көрінеді. Бұл, ең алдымен, жоғары білім беру саласына қатысты, мұнда адамның өзгермелі әлемде өмір сүруіне және ондағы өзін өзгертуге мүмкіндік беретін субъектілік қасиеттерін дамыту басымдыққа ие болады.

 

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kolumbayeva S., Советканова Д., Kosshygulova A. Магистранттардың оқу-зерттеу іс-әрекетін ынталандыру андрагогиялық субъективтілігін дамыту факторы ретінде // Педагогика және психология. – 2023. – № 4(57). – С.80–88: DOI: 10.51889/2960-1649.2023.15.4.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1648 (дата обращения: 21.05.2024)