Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ЖОО-ның тұтас педагогикалық үдерісіндегі оралман студенттердің психологиялық - педагогикалық бейімделу мәселелерін зерттеу бойынша методологиялық әдістемелері

Жарияланған March 2020

97

69

Ш. Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті
Аңдатпа

Аталған мақалада ЖОО-ның тұтас педагогикалық үдерісіндегі оралман студенттердің психологиялық

-педагогикалық бейімделуі мәселелерін зерттеу барысында қолданылатын әр түрлі методологиялық

әдістемелер қарастырылды. Мақалада бейімделу мәселелері және ғылыми зерттеулердің теориялық негіздері зерттелді және талданды. Ғылыми талдаудың теориялық және методологиялық негізін қазақстандық, ресейлік және шетелдік ғалымдардың еңбектері ұсынылды. Сонымен бірге, оралман, бейімделу ұғымдарының анықтамалары келтірілді және бейімделу түрлері сипатталды.

Яғни, жоғары білім құндылықтарындағы жеке тұлғаны қалыптастырудың маңызды кезеңі - жоғары оқу ор- нына түсу, іргелі ғылыми білімді және кәсіби базалық білімді игеру. Осыған байланысты оралман студенттерді университеттегі оқу жағдайларына бейімдеу мәселесі ерекше мәнге ие. Оралман студенттердің жоғары оқу орнында оқуға бейімделуінің сәттілігі көп жағдайда оқу процесін тиімді ұйымдастыруды қамтамасыз ететін фактор ретінде құнды бағдарлармен байланысты. Пайдаланылған тәсілдер, принциптер мен әдістердің си- паттамасы, жеткілікті түрде жан-жақты талдау, олардың маңызды жақтарын көрсеттілі. Барлық әдістемелер жүйесін игеру арқылы зертеттеудің жөнділікті методикасын дайындауға мүмкіншілік туғызады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Таджибаева Ж., Аренова А. ЖОО-ның тұтас педагогикалық үдерісіндегі оралман студенттердің психологиялық - педагогикалық бейімделу мәселелерін зерттеу бойынша методологиялық әдістемелері // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.25–37: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.03 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/16 (дата обращения: 21.11.2024)