УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ГИБРИДТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ЖОБАЛАУ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
Жарияланған July 2024
202
0
Аңдатпа
Мақалада жоғары оқу орны оқытушысының ұстанымдарын да, болашақ мұғалімнің тұлғасын да қайта қарастыра отырып, білім берудің гибридті түрін түбегейлі жаңа сапалы деңгейде модельдеу бойынша ғылыми-әдістемелік ұсыныстар берілген.
Гибридті білім беру ортасын жобалаудың ғылыми-әдістемелік жүйесі өзара байланысты төрт құрамдас бөліктен тұрады: мақсатты, мазмұндық, әдістемелік (инструменталды) және нәтижелік-бағалау. Гибридті модельдеудің негізі: жіксіз, субъективтілік және өндіргіштік.
Ғылыми-әдістемелік ұсыныстар шеңберінде болашақ мұғалімдерді гибридтік оқыту оның негізгі принциптері, технологиялары, құралдары тұрғысынан да, цифрлық ортада кәсіби дайындыққа психологиялық-педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету тұрғысынан да қарастырылады.
Қазіргі заманғы студенттерге арналған гибридті білім беру ортасын жобалау бойынша ғылыми-әдістемелік ұсыныстар болашақ мұғалімдерге белсенді, саналы және жауапкершілікпен, кәсіби функциялары мен міндеттерін шығармашылықпен орындауға мүмкіндік беретін маңызды көзқарастарды, көзқарастарды, кәсіби шеберлікті, тұлғалық қасиеттер мен қасиеттерді қалыптастыруды көздейді.
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Садирбекова Д., KIKBANOVA A., NISHANBAYEVA S. УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ГИБРИДТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ЖОБАЛАУ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР // Педагогика және психология. – 2024. – № 2(59). – С.41–50: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.59.2.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1579 (дата обращения: 24.11.2024)