Бұл мақалада балалардың дамуындағы балалар экспериментінің маңызы көрсетілген. Мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің жетекші түрлерінің бірі ретінді қарастырылатын «эксперимент» ұғымына сипаттама беріледі. Мақала материалдарында әртүрлі авторлардың эксперименттік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы көзқарастары ұсынылған, осы процесті жүзеге асырудың теориялық және практикалық негіздері ашылған. Балалар экспериментінің ерекшеліктеріне, міндеттері мен түрлеріне назар аударылады. Балалар эксперименттерін жүргізу құрылымы сипатталған, жұмыс объектілеріне қойылатын талаптар көрсетілген. Мақаланың тақырыбына сәйкес балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастыруда мұғалім ескеруі керек негізгі педогогикалық шарттарға ерекше назар аударылған. Сонымен қатар, балалармен жұмыс істеудің әртүрлі формалары мен әдістері, мектеп жасына дейінгі балаларды танымдық белсенділік пен тәуелсіздікті көрсетуге ынталандыру әдістері, сондай-ақ оларды эксперимент пен ізденіс процесіне қосу әдістері ұсынылған.
Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары
Жарияланған June 2021
118
109
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
эксперименттік қызмет; танымдық белсенділік; мектепке дейінгі жас; эксперименттік қызметті ұйымдастыру; педагогикалық шарттар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кинжалинова В. Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.189–197: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/156 (дата обращения: 27.11.2024)