Мақалада білім беру процесінде қолданылатын маңызды әдістердің бірі – аналогия мен жалпылау әдісі қарастырылған. Бұл әдіс оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыруда маңызды рөл атқаратындығы және белгілі әдіс ерекше дарындылық пен ерік-жігерді қажет ететіндігі айтылды. Аналогия мен жалпылау әдісі туралы бірқатар мұғалімдер мен психологтардың көзқарастары келтірілген. Қарастырылып отырған әдісті қолдану жалпы екендігі атап өтілді. Оны математика, география, тарих және басқа пәндерді оқытуда
207
№2, 2021
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ /ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ /PEDAGOGICS AND PSYCHOLOGY
кеңінен қолдануға болады. Әр әдістің артықшылықтарымен қатар, аналогия әдісінің де кемшіліктері бар екендігі айтылды. Осылайша, кейде аналогия әдісін қолдану кезінде қате нәтиже алынады. Осындай мысалдар 5-6 сынып оқулықтарының тақырыптарына сәйкес келтірілген. Сондай-ақ, кейбір кемшіліктерге қарамастан, көптеген қателіктер дәл осы қателіктердің нәтижесінде жасалғандығы баса айтылды. Соңында аналогия мен жалпылау әдісін тәжірибеде қолданудың нақты мысалдары келтіріліп, оның оқу үдерісі үшін маңыздылығы айтылды.
5-6 сыныптарда математиканы оқытуда аналогия және жинақтау әдісін қолдану
Жарияланған June 2021
156
101
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Караева В. 5-6 сыныптарда математиканы оқытуда аналогия және жинақтау әдісін қолдану // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.198–204: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.22 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/155 (дата обращения: 4.12.2024)