Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

SACERS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ӨЛШЕМІМЕН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН БАҒАЛАУ: БИБЛИОМЕТРИЯЛЫҚ ПЕРСПЕКТИВАСЫ

Жарияланған September 2023

159

113

Аңдатпа

Кез келген елеулі өзгерістерге дейін мектеп жасындағы білімалушыларға сапалы білім беру нәтижелеріне оңтайлы жағдай жасау үшін зерттеумен дәлелденген құжаттама қажет. Бұл библиометриялық талдау 2017 жылдан 2023 жылға дейін (n=10) мектеп жасындағы күтім ортасын бағалау шкаласында (SACERS) жарияланған мақалаларды зерттеді. Деректерді жинау сәйкестендіру, шолу, шектеу және жарамдылық кезеңдерін қамтыды. Bibliometrix R-бумасы Bibliometrix бұлтқа негізделген платформасында деректерді талдау үшін пайдаланылды, ол жарияланым үлгілеріне, дәйексөз желілеріне және библиографиялық түсініктерге назар аударады. Негізгі қорытындылар SACERS бойынша зерттеуге қатысты жарияланымдар шектеулі екенін көрсетеді, бұл әр елге тән бейімделулер мен жергілікті тілдердегі нұсқаларға байланысты. Ғылыми макалалар жыл сайын өзгеріп отырды, 2017-2023 жылдар аралығында SACERS бойынша жарияланымдар аз болды. Канада, Ресей және АҚШ білім беру мекемелерінде SACERS зерттеулері жеткілікті зертттелген. Сондай-ақ ғылыми жарияланымдар университеттің интеллектуалды және гносеологиялық үлесін білдіретіні анықталды, бұл академиялық институттарға зерттеу стратегиялары мен академиялық ықпалды арттыру үшін түсініктер ұсынады. Осы қорытындыларға сүйене отырып, біз SACERS білім беру ортасын жаһандық бағалаудың баға жетпес құралы болып табылады деген қорытындыға келдік. Оның жан-жақты бағалауы мұғалімдерге барлық білімалушылар үшін ауқымды оқу ортасын құруға мүмкіндік береді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kosherbayeva A., Issaliyeva S., Kassymova G., Kosherbayev R., Begimbetova G. SACERS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ӨЛШЕМІМЕН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН БАҒАЛАУ: БИБЛИОМЕТРИЯЛЫҚ ПЕРСПЕКТИВАСЫ // Педагогика және психология. – 2023. – № 3(56). – С.107–115: DOI: 10.51889/2960-649.2023.15.3.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1539 (дата обращения: 22.11.2024)