Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Әзірбайжан психопедагогикасындағы Абдула Ализаденің іш компонентті таксономиясы

Жарияланған December 2020

97

109

Баку мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Әзірбайжандағы ұлттық білім беру бағдарламасының психологиялық негізі болып табылатын Ализаденің үш компонентті таксономия тұжырымдамасы қарастырылған. Оқу мақсаттары таксономиясын 1930 жылдардан бастап зерттеу объектісі ретінде әр түрлі ғалымдар зерттеп келе жатқандығы, танымдық процестермен интеллект құрылымын бейнелейтін тұжырымдамалық модельдер жасалынғаны атап өтілді. А.Ализаде бірінші болып заманауи білім беру теориясының қағидаларына негізделген үш компонентті таксономияны құрды. Ализаде таксономиясының екі нұсқасы бар. Бірінші нұсқада (1998) таксоналар қазіргі білім беру теориясының тұжырымдамалық өлшемдерімен «Білім – даму – білім» трилогиясы аясында талданады. Трилогияның екінші нұсқасында (2007): «Білім – Даму – Мәдениет». Профессор А.Ализаденің «Үш компонентті таксономиясы» «Әзірбайжан Республикасындағы жалпы білім беру тұжырымдамасы (Ұлттық Куррикулум)» құжатының ғылыми-психологиялық негізі болып табылады. Жүргізілген зерттеулер білім беру жүйесінде таксономиялардың білім берудің дұрыс мақсаттарын қою қажеттілігін растайды, осылайша оқушылар мақсаттарды дұрыс тұжырымдай алады, бағалаудың тиісті құралдарын таңдай алады және оқыту нәтижелеріне негізделген нақты талдауды жүргізегі қажет.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Султанова И. Әзірбайжан психопедагогикасындағы Абдула Ализаденің іш компонентті таксономиясы // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.248–254: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.30 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/144 (дата обращения: 21.11.2024)