Бұл мақалада болашақ арнайы педагогтың эмоционалды тұрақтылығы мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерге талдау жасалды. Болашақ арнайы педагогтың эмоционалды тұрақтылығын дамыту әдістемесі ашылды. Болашақ арнайы педагогтың эмоционалды тұрақтылығын дамыту әдістемесін әзірлеу кезінде біз мынадай тұжырымдама жасадық, егер қажетті кәсіби сапа бірқатар компоненттерді қалыптастыратын болсақ, интегралды білім болса, онда ол пәнаралық байланыстар негізінде дамуы мүмкін. Болашақ арнайы педагогтың эмоционалды тұрақтылығы осы қызметті ұйымдастыру жүйесі ретінде үш кезеңнен тұрады: дайындық, негізгі және қорытынды. Сонымен қатар бұл мақалада арнайы педагогтың эмоционалды мәдениетінің құбылысы қарастырылады. Университеттің білім беру процесінде арнайы білім беру сала маманының эмоционалды мәдениетін дамыту шарттары, факторлары, принциптері көрсетілген. Арнайы педагогтың эмоционалды мәдениеті бұл үш ішкі жүйенің өзара әрекеттесуімен ұсынылған интегративті білім, эмоционалды-құндылық, танымдық-бағдарлық және іс-әрекеттік-практикалық.
БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
Жарияланған March 2024
65
77
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кошжанова Г., Ширинбаева Г., Тлеубай С., Кошжанов Р. БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ // Педагогика және психология. – 2024. – № 1(58). – С.102–108: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.58.1.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1424 (дата обращения: 22.11.2024)