Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Мектепте буллинг салдарын анықтау

Жарияланған September 2023

326

330

Abai University
Аңдатпа

Біздің зерттеу жұмысымыздың негізгі мақсаты-мектептегі буллингтің оқушылардың оқу үлгеріміне әсерін анықтау және зерттеу.Біздің зерттеуіміз мұғалімдердің орта мектептегі буллингтің мінез-құлқы мен жағдайларын қалай шешетінін зерттелді. Зерттеу көрсеткендей, қорқытудың мінез-құлқы жиі кездеседі және, әрине, қорқыту деңгейі артып келеді және мұғалімдер мен орта мектеп қызметкерлеріне оқушылар арасындағы қорқытуды анықтау және жеңу үшін көбірек тренингтер қажет.Зерттеудің өзектілігі соңғы жылдардағы жасөспірімдердің өсіп келе жатқан мәселелерімен байланысты. Балалардың бір-бірімен қарым-қатынаста агрессивті мінез-құлқын көрсету ерекше назар аударуды қажет етеді. Мектептер мен колледждерде "буллинг" құбылысының көрінісі үлкен алаңдаушылық тудырады. Мектептер мен колледждердегі қорқыту мәселесінің маңыздылығына қарамастан, осы уақытқа дейін тақырып бойынша зерттеулер аз болды. Күрделі мәселе болып табылатын" Буллинг " соңғы он жылда қазақстандық қоғамда кеңінен таралды. Алайда, бұл туралы қазақстандық ақпарат БАҚ-та, әсіресе интернет-кеңістікте өте сирек кездеседі.Бұл зерттеу жобасы қорқыту ұғымын, қорқытудың жиілігі мен түрлерін, қорқытудың орнын, қорқытудың салдарын, сондай-ақ мектептегі қорқытудың алдын алу стратегияларын қарастырады. Зерттеу әдісі сауалнамаға және жартылай құрылымды сұхбаттарға негізделген.  Сауалнаманы толтыру үшін 54 қатысушы тартылып, сұхбатқа 3 педагог қатысты. Зерттеу тақырып бойынша әдебиеттерді, қолданылатын әдістерді және зерттеу нәтижелерін шолудан басталады.

   Түйін сөздер: мектеп, буллинг, оқу үлгерімі, буллинг әсері, оқушылар.

 

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Akimbekova S., Kulekenova Z., Yeshimbetova Z., Agabekova B., Arystanbekova B. Мектепте буллинг салдарын анықтау // Педагогика және психология. – 2023. – № 3(56). – С.40–47: DOI: 10.51889/2960-649.2023.15.3.004 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1392 (дата обращения: 1.09.2024)