Бұл мақалада теориялық, практикалық және әдістемелік көзқарас мәселелері қарастырылады. Зерттеу барысында субъектілердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, «психологиялық денсаулық», «мұғалімнің психологиялық денсаулығы» ұғымдары нақтыланды. Ғалым-психологтардың жұмыстарына талдау жүргізілді. Жалпы білім беретін оқу орындары мұғалімдерінің қатысуымен зерттеу жұмыстары жүргізілді. Мұғалімдер үшін келесі әдістер қолданылды: «Психологиялық денсаулық деңгейін анықтауға арналған Пазл-тест» экспресс-диагностикасы (скринингі); «Мұғалімдер» фокус-тобы бойынша 5 негізгі белгі бойынша зерттеу нәтижелері ұсынылған және сипаттамалары берілген.
Зерттеудің мақсаты COVID-19 пандемиясы кезіндегі мұғалімдердің психологиялық денсаулық деңгейін және оның білім беру ортасында желілік агрессияның әртүрлі түрлерінің пайда болуына әсерін анықтау болды. Мұғалім мен оқушылардың психологиялық денсаулық деңгейінің көрсеткіштерінің өзара тәуелділігі мәселелері психологиялық-педагогикалық зерттеудің мақсатын тұжырымдауға мүмкіндік берді. Зерттеу міндеттерін жүзеге асыру үшін бұл экспресс-диагностика мұғалімдердің психологиялық денсаулық белгілерінің көріну дәрежесі арасында да, назар аудару топтары арасында да, олардың ішінде де белгілердің жасырын байланысы бар екенін көрсетті. Сонымен қатар, талдау барысында зерттеу тобы әртүрлі елдердің ғалымдарының бірқатар бастамашыл зерттеулеріне талдау жүргізді. Осылайша, COVID-19 пандемиясы кезінде мұғалімдердің психологиялық денсаулығы мен өмір сүру сапасы туралы зерттеулер жүргізіліп, сұхбаттар алынды. Психологиялық денсаулық деңгейін анықтауға арналған пазл-тест сұрақтарының мазмұны Э.И. Гоулманның эмоционалдық интеллект теориясының негізгі аспектілеріне және Ч.Юнгтың өзін-өзі тану тұжырымдамасына негізделген. Зерттеу нәтижелерін өңдеу MS Excel, Statistica/R бағдарламалық жасақтамасы арқылы жүзеге асырылды және ұсынылған экспресс-диагностика Google Cloud Platform платформасында Google Forms клиент-сервер қосымшасы арқылы жүзеге асырылды. Осы эмпирикалық деректерді өңдеу нәтижелері бойынша қарастырылып отырған мұғалімдердің психологиялық денсаулығы белгілерінің тұрақты байланысы анықталды және расталды.
Осы зерттеуді Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті қаржыландырады (AP14869833 «Қазақстандық оқушылардың психологиялық денсаулығын нығайту желілік әлеуметтену процесінде кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде»).