Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

Жарияланған December 2020
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
Аңдатпа

Мақалада сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру қарастырылады. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселелерінің өзектілігі білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерде бірнеше рет қозғалады, онда өскелең ұрпақтың заман талабына сай, бәсекеге қабілетті тұлға болып тәрбиеленуінің маңыздылығы айқын көрсетілген. Шетелдік және отандық ғалымдардың идеялары мен көзқарастарын теориялық талдау негізінде автор функционалдық сауатты тұлға ұғымының құрылымындағы құрамдас компоненттерді анықтайды. Со- нымен қатар, «сөйлеу қызметі» ұғымының анықтамасын кең мағынада ашылады. Сөйлеу қызметінің: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу түрлеріне сипаттама беріледі. Бастауыш мектептегі оқу үдерісінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда «Тіл және әдебиет» оқу саласы бойынша пәндерді оқытудың маңызы зор, бұл ретте білім берудің жаңартылған мазмұны өтпелі тақырыптар арқылы танымдық қабілеттерін, өзін-өзі бағалауын, сыни тұрғыдан ойлауын дамытуға, қоршаған ортаға бейімделуіне ықпал етеді.

pdf
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жусупбекова Г., Жұмаділ А. Сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.146–152: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.18 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/132 (дата обращения: 3.07.2024)